החוויות הכי מעניינות במקומות הכי מעניינים באירופה

כפי שאתם כבר אולי יודעים, אחד מתחביבי הגדולים הם טיולים. יצא לי לטייל בלא מעט מקומות בשנים האחרונות ורציתי לשתף אתכם במקבץ קצר של המקומות מעניינים שיצא לי לטייל בהם ברחבי אירופה ובחוויות המומלצות שלי מהם.

  • חופשת סקי - חופשת הסקי המהנה ביותר שלי הייתה ללא ספק בעיירה ואל-טורנס שבשלושת העמקים בצרפת. כמי שאוהב את השקט והפסטורליות מסביב, בואל-טורנס נהנתי מכל רגע. בסביבת העיירה תמצאו מגוון מסלולי סקי של מאות קילומטרים כחולים ואף שחורים. בהחלט היעד המועדף עליי לחופשת סקי ומנוחה לנפש. 
  • ארמונות - יבשת אירופה מלאה בארמונות מפוארים. במהלך הטיולים שלי באירופה, יצא לי לבקר במספר ארמונות מפוארים ומרשימים. אם הייתי צריך לבחור בארמון המועדף עליי, ללא ספק הייתי בוחר בארמון המלך לודוויג -  זהו הארמון בו התגורר המלך לודוויג השני.  הארמון אף מוקף בגנים פסטורלים עוצרי נשימה.
  • שייט בפיורדים- פיורדים הם תעלות צרות של מים הנמצאות בנורבגיה. מי ששט בפיורדים של נורבגיה נהנה מנוף עוצר נשימה. ניתן לשכור חדר בספינה אשר תשמש אתכם  גם כבית מלון מפנק.
  • מסע אל איי הלסינקי - במהלך אחת החופשות באירופה עם חבריי מקבוצת עדן גרופ ערכנו מסע אל אי הלסינקי. שכרנו מקום באניית שיט, ויצאנו למסע אל האי. במהלך המסע עברה אוניית השייט דרך הקרחונים, וכבר מהאנייה היה ניתן לצפות מרחוק בדובים הלבנים. כאשר האוניה התקרבה אל האי, ירדנו בסירות. במשך כמה שעות סיירנו עם קבוצה מודרכת , במהלך הסיור צפינו בעשרות בעלי חיים בסביבתם הטבעית. חוויה יוצאת דופן ומרתקת.
  • חופשת שלג בסלובקיה - באחת מהשנים, במהלך חופשה בסלובקיה, החלטנו לערוך חווית ניווט שלג בסלובקיה עם חבריי מקבוצת עדן גרופ. חלק מהנופש הוקדש לטיולי שלג באמצעות נעלי שלג מיוחדות, שנועדו לעריכת מסלולים בשלג. חלק אחר של החופשה, הוקדש למסע ניווטים בשלג. את המסע ערכנו ברכב שלג מיוחד. לפני המסע הצטיידנו מכשיר GPS וחליפת שלג מיוחדת וכך במשך יום שלם ערכנו טיול ניווטים בשלג. היה מדהים :)


עד כאן להיום, מקווה שנהנתם ואולי אפילו קיבלתם רעיון או שניים  לטיולים אפשריים במקומות שקצת פחות שומעים עליהם בדר"כ.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קניונים נטושים בארה"ב הופכים לבתי דירות